Services og løsninger
Vi hjælper med alt det praktiske, så du kan fokusere på din forretning.
Det kan vi hjælpe med
Vi står for logistik og administration, så du kan koncentrere dig om indkøb og salg. Se her hvordan det fungerer:
Lagerstyring
Du fortsætter med at håndtere indkøb og salg som du plejer. Når du køber nye varer til din webshop, bliver de leveret til vores lager.
Vi bruger et automatiseret lagerstyringssystem som optimerer logistikken, så vi kan koncentrere os om at give dine kunder den bedste oplevelse.
Varehåndtering
Vi modtager dine varer og sørger for optælling og lagerføring, inden varerne står trygt på hylderne.
Når en ordre tikker ind, lander den automatisk hos os. Vi plukker og pakker dine kunders ordrer, så de er klar til at blive sendt.
Vi sørger selvfølgelig også for at din webshop bliver opdateret med lagerstatus, så du altid ved, hvad du har på hylderne hos os.
Fragt og forsendelse
Hos os får du del i stordriftsaftaler, som kan være svære at opnå alene.
Vi sørger for, at dine kunder får deres varer inden for 1-2 hverdage.
Skulle en vare komme retur, håndterer vi naturligvis også den.
Fleksibelt lager
Vælg de kvadratmeter, du har brug for.
Integration til webshop
Vores lager synkroniserer med din webshop.
Varemodtagelse
Vi tager imod dine varer, når de kommer.
Pluk og pak
Vi plukker og pakker efter dine ønsker.
Emballage
Vi sørger for emballage.
Fragt og forsendelse
Fælles fragtaftale til favorable priser.
Returvarer
Vi håndterer dine returvarer.
Adgang til lageret
Få adgang, når du har brug for det.
Postadresse
Brug os som adresse for post og pakker.